czwartek, 6 września 2012

Nowości w mojej szafie

Przez sierpień moja szafa wzbogaciła się o kilka nowych rzeczy :) Część z nich pochodzi jeszcze z wakacyjnych  wyprzedaży, pozostałe są już z nowych  kolekcji :D

Miłego oglądania :) Pozdrawiam :D



1. Bluzka, Next %


2. Bluzka z kołnierzykiem, Next


3. Bransoletka, Primark (Opia) %


4. Bransoletka, Primark (Opia)


5. Buty, Primark (Atmosphere)


6. Marynarka, Zara %


7. Naszyjnik, Primark (Opia)


8. Naszyjnik + bransoletka, Primark (Opia)


9. Spódniczka z koronki, Zara %


10. Spodnie, Primark (Denim Co)


11. Sukienka, Matalan (Be Bean)


13.Tunika, Primark (Atmosphere)


14. Top z frędzlami, Primark (Atmosphere)


% - wyprzedaż

by Aga

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdobycze :))

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka, marynarka i spódnica wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. w szpilkach się zakochałam, są przepiękne! ogółem wszystko bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i takie posty lubię najbardziej, aż miło się ogląda :) świetne łupy!
    Pozdrawiam + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zakupy..
    Biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ostatnia koszulka mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżu masz przepaśne, a co do ciuszków to poczekam jak zaprezentujesz coś na sobie w jakiś codziennościach :D Już widzę , że będzie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo przepiękne są te czółenka, też takie chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo jaka boska marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudeńka :) żakiet i buty są mega!!

    OdpowiedzUsuń