niedziela, 2 września 2012

Nowości w mojej kosmetyczce


1. Hipoalergiczny żel do mycia twarzy, Biały Jeleń (ok. 8 zł) - od pani doktor z zakładu immunologii wiem, że Biały Jeleń to najmniej toksyczne mydło na rynku, dlatego myją nim wszystkie naczynia laboratoryjne. Z tego powodu moje oczekiwania do żelu są również duże.

2. Balsam do ciała, Joanna (ok. 8 zł) - świetnie się rozprowadza i jest niesamowicie wydajny!

3.  Uniwersalny płyn do demakijażu, Ziaja (ok.5 zł) - mój ulubiony demakijaż, nigdy nie podrażnił moich oczu.

4. Lakier do paznokci, Daily Color ( 4.50 zł) - w kolorze beżowo-różowym.
by Dona

6 komentarzy:

  1. kiedyś używałam tego żelu do demakijażu z ziaji na solarium (ach, byłam aż 3 razy w moim życiu ;d) i bardzo fajnie się spisywał, ale jakos z powodu uczulenia na większość ich kosmetyków nie ma odwagi kupić do domu ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo współczuję wszystkim z alergią i życzę zdrowia.

      Usuń
  2. Płyn do demakijażu używałam, ale ten dwufazowy - byłam zadowolona. Natomiast co do białego jelenia to święta prawda - nie dość, że tani to jeszcze zero świnstewek dodawanych do tych wszędzie prze-reklamowanych kosmetyków, idealny dla alergików i tych walczących ze schemizowanym światem ! Natomiast wybór balsamu jest w moim przypadku bardzo ważny, dlatego póki co obstaję przy moim czerwonym Garnierze - jedyny który w przypadku mojej przeprzeprzesuchej skóry się sprawdza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor lakieru :-) Do demakijażu najczęściej jednak używam Biodermy Sensibio :-) Odpowiedziałam też napytanie pod postem o kredkach Avonu :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten płyn do demakijazu jest świetny! również mój ulubiony;)

    OdpowiedzUsuń