niedziela, 30 września 2012

Konkurs



 KONKURS !!!

Do wygrania jesienno-zimowa czapka marki Grans, w modnym musztardowym kolorze :)

Co zrobić, aby zdobyć nagrodę:
1. Zostać publicznym obserwatorem naszego bloga.
2. W komentarzu pod postem wpisać: swoje imię, nick pod którym obserwujesz bloga oraz adres e-mail.

Zwycięzca zostanie wylosowany przez generator liczbowy. Konkurs trwa do 10.10. 2012r. Wyniki zostaną ogłoszone na drugi dzień na blogu, z laureatem skontaktujemy się droga mailową.

Powodzenia :)



by Dona & Aga

19 komentarzy:

  1. Fajna czapa ;] zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila kamila.yk5@gmail.com CurlyFashion

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam do obserowanych:)

    bambi velvetbambi@gmail.com velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia
    Obserwuję jako Klaudia Paluch
    Mój adres e-mail
    arbuzek543@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaneta
    obserwuję jako Blondynka
    zanetapotulna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia
    natalia nathalie
    natala1565@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapeczka, jednak ja wolę okrywać się moimi włosami :P


    P.S. Ja również zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania naszyjnik/kolia H&M !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja z konkursu nie skorzystam, akurat dzianin to ja mam pod dostatkiem ;) Mamina ostro pracuje póki sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czapka! niestety ja nosic ich nie powinnam :D ze wzgledu na wlosy oczywiscie... nie wygladaja najlepiej jak sciagne czapke :(

    OdpowiedzUsuń
  10. czapka - rewelacja!
    Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna czapeczka ale wolę osobiści nauszniki:p nie elektryzują włosów;P J.

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się przyłączam do zabawy bo czapeczka jest urocza ;) Karolina, karolina1813, karolina1813@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. a ładna jest, ładna ;)
    obserwuję jako ASKart
    ASKart@vp.pl

    OdpowiedzUsuń