poniedziałek, 24 września 2012

Kolorowe kosmetyki na jesień

Wraz ze zmianą sezonu robię porządki, nie tylko w szafie, ale i w kosmetyczce. Na mojej kosmetycznej półce zostają tylko te w modnych kolorach. Reszta grzecznie czeka w specjalnych koszyczkach na kolejne sezony :) Dzisiaj pokazuję, które kosmetyki będą najczęściej używane przeze mnie tej jesieni.

fluid - Lirene, korektor - Sensique, puder- Rossmann

cienie - Inglot

paleta - Inglot

cienie do powiek - Avon, Christine, Oriflame, Bell

kredki - PUPA, Oriflame,  maskara - PUPA, błyszczyk - Christine, nabłyszczacz do brwi- Avon.

szminki - Avon, Bell




by Dona

14 komentarzy:

  1. A ja jeśli o kosmetyki to jestem stała w uczuciach :D Jedyne z czym szaleję to lakiery do paznokci , których mam tyle, że prędzej się zestarzeją niż je zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie sprawdził się ten podkład :(

    OdpowiedzUsuń
  3. puder w kamieniu z rossmana wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta z Inglota ...śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łohoho trochę tego masz, a to jeszcze nie cała kolekcja ;). Wstyd się przyznać, ale ja używam jednego cienia, fluidu, pudru, bronzera i różu cały rok :P ;).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem i w kosmetykach warto zrobić porządek i małą selekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te kolorki do oczu. Bardzo lubie palety, bo ma się wówczas duże pole do popisu :)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ostatnia szminka w nardzo odwaznym kolorku

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten puder z rossmanna i nawet spoko się sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjjjjjjjjj.... szalejesz!!! :D Ja tam mam wszystkiego "na krzyż" więc nie mam czego selekcjonować ... ale na pewno wyruszę na jakieś łowy co do pomadek :D
    Nie ukrywam że Twoją paletkę z inglota chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń