piątek, 7 września 2012

Kobieta sukcesu kryje się w każdej z nas


Latem na portalu kobieta.pl trafiłam na konkurs Kobieta Sukcesu Gillette Venus. Zadaniem konkursowym było opisanie naszego życiowego sukcesu. Ponieważ w swoim życiu mam epizod, który jest dla mnie dużym osiągnięciem i który sporo zmienił w moim życiu , postanowiłam spróbować. Gdy czytałam odpowiedzi innych kobiet, myślałam, że nie mam szans. Moje zdziwienie było ogromne, gdy odebrałam maila z gratulacjami. W ostatniej chwili zdążyłam potwierdzić udział w sesji zdjęciowej, która była nagrodą. Nie zaglądałam przez dłuższy czas do skrzynki, na potwierdzenie było tydzień, ja odebrałam maila dosłownie kilka godzin przed upływem tego terminu. Pod koniec sierpnia w warszawskim studiu fotograficznym zjawiło się sześć laureatek konkursu. Sześć kobiet, sześć różnych historii - ja ( schudłam 20 kg), Patrycja ( spełnia się w prowadzeniu kulinarnego bloga ), Magdalena ( pokonała strach przed nurkowaniem), Agata (skoczyła ze spadochronem), Karolina (przejechała rowerem Madagaskar), Oliwia (przeprowadziła się do Warszawy by rozwijać swoją pasję tańca).  Dodatkowo marka Gillette Venus wybrała dwie popularne kobiety sukcesu: tyczkarkę Monikę Pyrek oraz blogerkę Karolinę z bloga Charlize-Mystery , którą miałyśmy okazję poznać w czasie zdjęć. Spędziłyśmy w studiu ponad 9 godzin. Atmosfera była wspaniała! A pyszny catering dostarczyła nam restauracja Charlotte :) Na koniec zostałyśmy obdarowane produktami Gillette Venus PRO Skin. Zdjęcia z sesji mają znaleźć się na wystawie na placu Hoovera w Warszawie oraz w magazynie Gala :) Dokładnym terminów ich pojawienia się niestety na razie nie znam.


W oczekiwaniu na makijaż i zdjęcia:

W wolnej chwili przeglądałam oczywiście Vogue'a :)


Pamiątkowe zdjęcie z paniami z wydawnictwa:

Plan zdjęciowy:

Stanowisko charakteryzatorskie:

Garderoba:

Ubrano mnie w sukienkę projektu Karoliny Koniecznej oraz różowe Conversy:


Kobiety Sukcesu Gillette Venus

Prezent od Gillette Venus:


Kulisy sesji można również obejrzeć na fanpage'u Gillette Venus Polska.
by Dona

20 komentarzy:

  1. jejku, ale z Ciebie szczęściara! To musiało być niesamowite przeżycie, prawda?
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością świetnie się bawiłaś! schudnąć 20 kg to jest coś :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wyglądacie świetnie!
      super !
      Zapraszam do mnie :)

      Usuń
  4. gratuluje- wspaniałe przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję:) świetna historia, bardzo motywująca, rewelacyjnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ;* O jeju gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ! Gratuluje :) Jednak warto wierzyć, że coś się uda .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie :-)

    http://wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i osiągnięcia osobistego sukcesu i udziału w sesji :) Warto próbować i wierzyć, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratulacje! Wspaniała nagroda, pięknie wyglądałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zazdroszczę takiej przygodzy :)
    Na pewno świetnie sie bawiłaś :)
    Bardzo ciekawy blog, miło się go ogląda
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze gratulacje, bo to jednak sztuka być jedną z sześciu :-)
    Po drugie, pewnie to była niesamowita przygoda i ciekawe doświadczenie.
    Oby jak najwięcej się ich zdarzało:-)

    OdpowiedzUsuń