środa, 5 września 2012

Jej wysokość baskinka

W sezonie jesień - zima dalej modna jest baskinka :) Jednak tym razem w ciut innej odsłonie. Oprócz "standardowej" baskinki w sieciówkach możemy znaleźć wiele jej modyfikacji (najciekawsze zamieściłam na zdjęciach poniżej ;P). Jedną z najczęściej występujących modyfikacji jest "niepełna" baskinka :) Nowości są także baskinki przy płaszczach i marynarkach, co mnie osobiście bardzo przypadło do gustu :D

Osobiście urzekła mnie bluzka z motywem galaktyki (do którego mam słabość) z New Look oraz asymetryczna w pipetkę z Matalanu. Bardzo podoba mi się też płaszcz z Top Shop :) A Wam jak podobają się baskinki? Jesteście ich zwolenniczkami czy może raczej nie przypadły wam one do gustu?

Życzę miłego oglądania. Pozdrawiam :))









by Aga

4 komentarze:

  1. No moja siostra ostatnio przymierzała sukienkę baskinką i wyglądała w niej świetnie, ja póki co w tę stronę nie poszłam - może dlatego, że nie chodzę w takich sukienuniach. Ale jedno jest pewne - ten fason świetnie podkreśla figurę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta w pepitkę!!!

    OdpowiedzUsuń