niedziela, 23 września 2012

Bordo, Burgund, Wino ...

Bordo i burgund to absolutne hity tej jesieni! W sieciówkach rzeczy w tych kolorach niczym grzybów po deszczu ;-P Oczywiście jak to z kolorami bywa mam wiele wariantów odcieni "borda" do wyboru, począwszy od tych bardziej wpadających w czerwień (bordo, wino), po te bliższe fioletu (burgund).

Kolory te są bardzo eleganckie i świetnie pasują do typowo jesiennych kolorów, czyli brązów i beży. Możemy nosić je zarówno na dodatkach, ale także, jako cały strój.  Bordo i burgund świetnie prezentują się na płaszczach, spodniach i sweterkach. Idealnie sprawdzają się też na sukniach wieczorowych i sukienkach :-) Sprawdzają się także na akcesoriach, takich jak np. torebki i buty sprawiając, że stają się mega eleganckie i ponadczasowe.

Zarówno w naszych, jaki i zagranicznych sieciówkach mamy istne bordowe szaleństwo :-D Zebrałam tak wielką ilość materiałów na tego posta, iż przyznam się, że miałam problem z wyborem rzeczy, które chciałbym wam pokazać ;-) W sklepach znajdziemy niemal wszystko w odcieniach borda, dostępne są sukienki, spodnie, bluzki, kurtki, topy, buty i wiele wiele innych ;-D Myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. 

Osobiście poluje na bordowe spodnie oraz sweterek :-) A Wy w dalszym ciągu szukacie czegoś bordowego czy może posiadacie już jakąś rzeczy w tym odcieniu?? Życzę miłego oglądania :-) Pozdrawiam :-D




















By Aga

22 komentarze:

  1. bordowe sukienki i sweterki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam przekonana do tego koloru.... ale Twoje propozycję są fantastyczne ! Szczególnie sukienki i buciki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze bordowego, aczkolwiek bardzo przemawiają do mnie sweterki w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się sweterki, są cudowne :) Posiadam prezentowany przez Ciebie sweterek z H&M i gorąco polecam, bo jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. utwierdzilam sie w przekonaniu ze ja odrozniam tylko podstawowe kolory
    dla mnie to nie bordo i burgund tylko czerwony i fioletowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze odróżniasz kolory :) Bo zarówno bordo jak i burgund to odcienie ciemnej czerwieni; niektóre także na pograniczu bądź z domieszką fioletu :D

      Usuń
  6. Masa inspiracji:) Dzieki
    www.odysejamodowa.blogspot.com
    zapraszma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubranka a szczególnie sukienki i buty;)
    http://przerabiamy-gwiazdy-zuza04.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jest tu kilka perełek które zwróciły moją uwagę...
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Burgund zalał me oczy :)
    Oczy na modę...
    hehehe

    Już wiem, że nie ominie mnie ten kolor tej jesieni.
    Niech ja tylko zdam ten egzamin, i wykaraskam się z choroby. Niech ja tylko dopadnę lumpeksy. Niech ja tylko....

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci w takim razie szybkiego powrotu do zdrowia, zdanych egzaminów, a potem bardzo udanych zakupów :))

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten burgund trend! Moja ostatnia para butów i torba jest dokładnie w tym kolorze!

    caayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, ostatnio wszędzie można natknąć się na ten kolor <3 cudny!
    pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor ale ja chyba juz nic burgundowego sobie nie znajdę :/ może postawię chociaż na jakiś akcent typu szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rok temu kupiłam sobie w stradim spodnie w kolorze wina, co oznacza, że wyprzedzam trendy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolory! musze zdecydowanie wybrac sie na zakupy :))

    Zapraszam na moj blog, zorganizowalam male rozdanie w ktorym do wygrania jest symboliczny prezent zakupiony z mysla o zwyciezcy, sugestie mile widziane ;))
    Its just my way of saying thank you!

    Anna-Maria :))
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie właśnie kolory. Przyznam się też, że kilka rzeczy i dodatków mi się spodobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bordo i burgundy, chociaż bordo bardziej :)
    Ostatni mój post jest właśnie w takich kolorach.
    Podoba mi się ta rozpiska, napracowałaś się - ale fajnie się ogląda.
    Świetna kurtka!
    Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm burgund <3 świetne ciuszki!
    ostatnio zainwestowałąm w burgundową sukienkę, czekam tylko na fotografa;p

    OdpowiedzUsuń