czwartek, 16 sierpnia 2012

Walk to work

Zbliża się wrzesień i czas powrotów do pracy po urlopie.  Zamiast wskakiwać w nudny szary kostium, postaw na pastele! Moda na nie wcale nie przeminie razem z latem :) Mnóstwo eleganckich ubrań w jasnych kolorach i atrakcyjnych cenach możemy znaleźć w Reserved. Poniżej prezentuję kilka ubrań z ich asortymentu. Będą idealne na wyjście do pracy podczas złotej, polskiej jesieni :)

Marynarka - 159.99 zł

Koszula - 69.99 zł

Spodnie - 99.99 zł

Płaszcz - 89.99 zł

Botki -  279.99 zł

Szal  - 49.99 zł

Bransoletka - 24.99 zł

Torba - 129.99 zł
by Dona

6 komentarzy:

  1. Koszula jest cudna! Jutro jadę na zakupy ; )
    zapraszam do mnie
    www.ellsolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszczyk i botki. :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki mnie zachwyciły. Torba mogłaby być w innym kolorze, a spodnie potrzebowały by mocnego połączenia :-) Kiedyś szalałam za Reserved, później uczucie wygasło (jak to zwykle u mnie bywa) bo związek stracił na jakości ! ale sentyment pozostał...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te torba :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. botki i torba podobają mi się najbardziej:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń