środa, 29 sierpnia 2012

Sposób na warkocz

Warkocz to fryzurowy trend, z którego korzystam już trzeci sezon. Niestety moje cienkie włosiny nie nadają się bym go nosiła w klasyczny sposób, czyli z tyłu głowy, jak kucyk. Dlatego upodobałam sobie warkocz a la Julia Tymoszenko. Zwykle robi mi go Aga :)

Kolejne etapy powstawania mojej fryzury:

Włosy należy dokładnie rozczesać, aby były idealnie gładkie i nie plątały się. Można też je spryskać nabłyszczającym sprejem.



Następnie wszystkie włosy zaczesujemy na jeden bok.



Zaczynamy pleść tradycyjny warkocz.


Warkocz przenosimy do góry głowy, prowadząc go łukiem z przodu głowy.


Koniec splotu obwiązujemy gumką recepturką i przymocowujemy go do włosów na czubku głowy wsuwką lub mało widoczną żabką. Gotowe :)

by Dona

5 komentarzy:

  1. baaardzo fajny, myślę że wyglądałby jeszcze lepiej na długich włosach i wtedy okrążałby całą głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam zapraszam cię do mojej krainy : ) Mam nadzieję ze zaciekawi cie mój blog .
    Pozdrawiam , miłego dnia !

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę poczekać aż mi tak włosy urosną :<

    zapraszam do mnie, obserwujemy? :D
    unitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fryzura, jutro będę próbować na siostrze :D

    OdpowiedzUsuń