czwartek, 30 sierpnia 2012

Przegląd trendów 7

Kratka
Tradycyjna krata, siatka, szachownica, pepitka -  wszystkie rodzaje kratki są teraz dozwolone.



Mocne kolory
Zostają z nami mimo upływu lata :) Na wybiegach pojawiał się głównie pomarańcz, fuksja i electric blue.



Po męsku
Jesienią zapożyczamy ubrania z szafy eleganckiego mężczyzny: spodnie w kant, klasyczne marynarki, długie płaszcze, oksfordki i kapelusze.


Skóra
Ze skóry może być wykonany każdy element Twojej garderoby. Ja marzę o spodniach.


Skórzane rękawiczki
Najmodniejsze to te długie.


Szary
W tym roku w Twojej szafie może zagościć 50 odcieni szarości :)


Szerokie spodnie
 Projektanci próbują nas przekonać, że fajne są nie tylko rurki.


Wysokie kozaki
Jak kozaki to tylko o długości do kolana.


Wzorzyste nadruki
Coś co uwielbiam :)

Zdobienia
Musi być na bogato! Wszystko dozwolone - kamienie, cekiny, koraliki, perełki, metaliczne nitki itp.

by Dona

11 komentarzy:

  1. u mnie z pewnością nie zabraknie kratki, ponadto zobaczę, czym zainspirują mnie sh :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w szafie też na pewno pojawi się trochę rzeczy z sh :)

      Usuń
  2. Mocne kolory!
    A ja nadal nie rozumiem fenomenu związanego z pokazami mody. Miejmy nadzieję, że zrozumiem!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak skóra i futerko !:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. w prawdzie unikam przepychu i ubierania "na bogato", ale te zdobienia w tym sezonie są nieziemskie:)

    http://mamasaidbecool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już cieszę się na te szarości - może być nawet tych 50 odcieni! Chociaż przyznam, że fuksja też wydaje mi się być całkiem w porządku - przynajmniej nieco rozjaśniłabym sobą jesienną/zimową aurę! :)

    pozdrawiam,
    Hania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak najbardziej za rozjaśnieniem aury!

      Usuń
  6. Muszę przyznać że jest kilka propozycji na nadchodzący sezon, które mi przypadły do gustu;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo taaak ! Kolejne świetne zestawienie pięknych inspiracji :) Krata - mam spodnie , będą dobre tylko muszę je ciut skrócić ;) Skóra i męski styl - uwielbiam ! Czekam juz na chłodniejsze dni, żeby szaleć z kurtkami, płaszczami, rękawiczkami i szalami ! Idzie piękna jesień i zima. bosko

    OdpowiedzUsuń