sobota, 25 sierpnia 2012

Przegląd trendów 6

Biel
Modny jest biały look w wersji od stóp do głów. Absolutnie nie nadaje się na deszczowy dzień, ale będzie wyglądać pięknie w mroźny i słoneczny zimowy dzień.



Bordo
Śmiało można je ogłosić kolorem sezonu! Już teraz sklepy oferują mnóstwo burgundowych ubrań :)
Kolor ten będzie świetnie wyglądał w połączeniu ze złotem, oliwką, granatem i oranżem.



Ciepłe kolory
Gdy temperatura za oknem spada, podgrzej kolory w swojej garderobie :) Modne są ciepłe odcienie pomarańczowego, żółtego, różu, beżu i brązu.



Czerń
Tu komentarz jest w zasadzie zbędny, bo czerń to kolor niesamowicie ponadczasowy i uniwersalny. Zwłaszcza jesienią trudno z niego zrezygnować.



Czerwień
Ten niezwykle zmysłowy kolor często pojawia się w jesienno-zimowych kolekcjach.
Świetnie sprawdzi się na sukience lub płaszczu.


Duża torba do ręki
Niemal na wszystkich  pokazach pojawiły się obszerne i pojemne torby. Zawsze noszone w ręku!


Fiolet
To kolor mocno związany z sezonem jesienno-zimowych. Jednak rok było go niewiele w kolekcjach, a teraz powraca ze wzmożoną siłą. Występuje zarówno na ubraniach jak i dodatkach.



Futrzany kołnierz
Jak kurtka, to tylko taka z futrzanym wykończeniem :)



Garnitur
Na wybiegach święcą triumfy damskie garnitury! A najpiękniejsze są te wzorzyste od Prady :)



Kolorowe futra
W tym sezonie futerka muszą być obowiązkowo kolorowe! Ja się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia! Świetnie z futrami komponują się neonowe kolory, jak na pokazie Blumarine ( moja ulubiona kolekcja).

by Dona

6 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest bordo w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dal mnie bordo jest górą :)

    Fajny blog,obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak biel tylko w suche dni ;). Bordo, czerń to coś co w tym sezonie mnie fascynuje :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym poście jest więcej z moich faworytów :-)Czerń, biel, czerwień, ciepłe kolory, bordo i futerkowe kołnierze :-) Muszę kupić kurtkę na zimę i będę szukała właśnie z wykończeniem misiowy :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie ubierałam się w biel zimą, w tym roku trzeba będzie poeksperymentować. Na tematy czerni się nie wypowiadam bo ją uwielbiam. W ciepłe kolory ostatnio trochę inwestuję aczkolwiek nie do końca mi pasują do karnacji. Za to futerkowe kołnierze mnie powaliły - cudo!!

    OdpowiedzUsuń