poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Przegląd trendów 5

Różowy
Róż zalał jesienne wybiegi. Pojawia się w wersji od pasteli po fuksję. W mojej szafie jest sporo ubrań w tym kolorze. Dzięki temu na jesienią nie będę musiała rozstawać się z moją nową marynarką i moim ulubionym sweterkiem :)



Teczka
Teczka będzie jednym z modniejszych modelów torebek. Bardzo mnie to cieszy, bo całkiem niedawno stałam się jej posiadaczką i od razu się w niej zakochałam :)



Welwet
Ten mięciutki i przyjemny w dotyku materiał jest typowy dla jesienno-zimowych kolekcji. W tym roku króluje na sukienkach i garniturach. Występuje w stonowanych, ciemnych barwach: granat, ciemna zieleń, bordo, czerń, fiolet.



Złoto
Projektanci ozłocili modelki! Przechadzały się one po wybiegu w przępięknych, cudownych kreacjach. Jestem nimi oczarowana i już myślę o złotej kreacji na sylwestra :)



Zwierzęce nadruki
Podobnie jak w mijającym sezonie modne są zwierzęce motywy. Ponadczasowa panterka, zebra i posttacie zwierząt - wszystko dozwolone. Mi spodobały się sowy na bluzkach Burberry.

 
by Dona

6 komentarzy:

  1. świetne torebki! pozdrawiamy, dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! :) Ciekawy pomysł. Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wprawdzie różu za dużo w swojej szafie nie mam, ale coś tam mam :P. Uwielbiam takie wpisy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam złoto i zwierzęce nadruki :-) Róż zdecydowanie dla mnie nie.

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teczka torebeczka <3
    Zamiast złota póki co wielbię sreberka , a róż w połączeniu z czarnym ;)
    No i zwierzaki górą ! Ten kapelusz w zebrę - odjechany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. złoto wspaniałe jest na jesień:)

    OdpowiedzUsuń