środa, 15 sierpnia 2012

Przegląd trendów 4

Oversize
Wybiegi zostały zalane przez "za duże" płaszcze i marynarki! Cechy charakterystyczne tych ubrań to również obszerne rękawy i kroje a la Balenciaga. Najbardziej podoba mi się oversize w wydaniu Comme de Garsons - wspaniałe, duże, kolorowe płaszcze! Na początku ten trend wydał mi się okropny, nie byłam w ogóle do niego przekonane. Teraz zaczęło się to zmieniać. Takie kroje wydają mi się bardzo ciekawe. Jakiś czas temu skusiłam się na lekko przydużą skórzaną kurtkę :)



Ozdobne kamienie
Mocny trend na jesień to klejnoty koronne. Nie tylko w biżuterii, ale również na ubraniach i to w dużej ilości pojawiają się piękne, szlifowane, kolorowe kamienie. Cacka znowu powracają do mody :)



Pastele
Hit wiosny przetrwa na następny sezon! Oczywiście jest ich teraz mniej i najczęściej w zestawieniiu z ciemnymi barwami. Jednak pojawia się cała gama tych jasnych kolorów. Inwestycja w pastelowy płaszcz na pewno będzie udana!



Ramoneska
To kurtka pożądana przez wszystkie fashionistki! W tym roku oprócz klasycznej jej wersji w kolekcjach pojawiają modele z fakturą, kolorem, połyskiem, a także ramoneskowe kożuchy.





Retro
W tym roku modny jest styl w klimatach od lat 20-tych po lata 70-te!!! Możemy więc poszaleć z ubraniami vintage. Każdy znajdzie coś w swoim guście.

by Dona

7 komentarzy:

  1. nice collections:)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oversize. 2 lata wstecz kupiłam świetną kurtkę skórzaną w takim właśnie stylu i świetnie się w niej czuję. Co do pasteli to cały czas stawiam im aktywny opór, zobaczymy czy jesienią coś się zmieni. A klejnoty - bardzo wytworne, co do retro...hmm...środkowe zdjęcie w pierwszym rzędzie - bardzo w moim guście :) Przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre stylizacje są przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze moro, panterka i wzór krzyża od tego aż roi się w sieciówkach :p

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie ozdobne kamienie i styl retro :) Lecz do tego 'za duże' nie jestem przekonana , może kiedyś :)

    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny pierwszy naszyjnik! pozdrawiamy, dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń