poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Przegląd trendów 3

Kombinezon
W wielu kolekcjach pojawiły się długie kombinezony. Ja jeszcze nie posiadam takiej części garderoby, ale marzy mi się czarny kombinezon na ramiączka, z długimi nogawkami :) Jak na razie planuję z letniej sukienki zrobić krótki kombinezon :)



Koronka
To ponadczasowy trend. Można by rzec, że koronka jest przyjaciółką każdej kobiety. Dodaje zmysłowości i tajemniczości! W tym sezonie występuje w trzech podstawowych barwach: biel, czerń, czerwień. Rzadko pojawia się w innych kolorach.



Militaria
Militaria powracają! Nosimy je w formie wojskowych płaszczy, marynarek i ciągle powracających zimą butów oficerek. W tym roku ubrania w wojskowym styl możemy nosić na kolorowo, jak na pokazie Moschino.



Minimalizm
Gładkie tkaniny, proste kroje, brak zdobień i nadruków, umiar - to cechy charakteryzujące styl minimalistyczny. To ubrania, które nie odwracają uwagi od piękna noszącej je kobiety :)



Orientalny styl
Kimonowe bluzki i sukienki, charakterystycznie wiązane w pasie szarfy, azjatyckie ornamenty i tkaniny, fryzura i makijaż gejszy -wielu projektantów wykorzystał orientalne motywy w swych kolekcjach.

by Dona

6 komentarzy:

  1. Jesteście okropne - wszystko co umieszczacie tutaj cholernie mi się PODOBA !! mam ochotę wydać WSZYSTKIE PIENIĄDZE na nowe ciuchy. Co tu kryć - koronka, militaria, minimalizm - wszystko KOCHAM !! Oooo !! do kombinezonów jeszcze nie dorosłam, więc chociaż coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy, chcę je wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam rzeczy w stylu militarnym. mam buty w tym guście i jestem z nich szalenie zadowolona. <3 AdkaFashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, naprawdę ciekawie się zapowiada ten nowy sezon modowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam minimalizm :)). Świetny post :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Minimalizm zawsze w modzie! :)

    Zapraszam do siebie na konkurs:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń