czwartek, 9 sierpnia 2012

Przegląd trendów 2

Futrzane torby
To torbowy must-have sezonu! Na wybiegach pojawiło się całe mnóstwo futrzanych torebek, w najróżniejszych kształtach i kolorach. Mi najbardziej podobały się te w intensywnych odcieniach od Blumarine. Przypominają troszkę potwory z ulicy sezamkowej :)



Głęboka zieleń
Ciemne, stonowane odcienie zieleni pojawiły się w wielu wybiegowych stylizacjach. Ja zakochałam się w ciemnozielonym garniturze .


Granatowy
Granatowy będzie jesienią jednym z najmodniejszych odcieni niebieskiego. Na pewno każda z Was ma w szafie coś w tym kolorze. Najmodniejszym rozwiązaniem będzie połączenie granatowych ubrań z czernią - supermodny mix kolorów.


Kapelusz
Nie dało się nie zauważyć, zaprojektowanych przez Marca Jacobsa dla Louis Vuitton ogromnych kapeluszy inspirowanych postacią Mary Poppins. Jak dla mnie są okropne i jesienią pozostanę przy moim szarym kapeluszu w męskim stylu :)


Kobaltowy
To mój absolutnie ulubiony odcień niebieskiego!!! Kocham go niezmiennie od kilku lat :) To kolor, który uwielbiam łączyć z innymi mocnymi barwami! Jesienią nie zamierzam się rozstawać z moim ulubionym kobaltowym płaszczykiem :)

by Dona

5 komentarzy:

  1. musze sie zaopatrzyc w jakas futrzana torebke na te jesien ;)

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko z zeszlego sezonu widze to samo.. Eh drazni mnie to. Na szczesxie wpsuje sie w trendy bo wiekszosc takich rzeczy juz mam pokupowanych sprzed lat czy roku :) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak widzę różnice, choć często są to niuanse np. zieleń jest o wiele głębsza niż zeszłoroczny butelkowy odcień.

      Usuń