poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Odmienione końcówki

Moja znajoma postanowiła wprowadzić małe zmiany w swojej fryzurze. Ola, której naturalne włosy są brązowe,  zdecydowała się na delikatne rozjaśnienie końcówek i wprowadzenie odrobiny różowego koloru. Towarzyszyłam jej podczas wizyty u fryzjera i przedstawiam małą relację :)

Tutaj Ola i jej włosy w naturalnej wersji:


Farbowaniu podlegały końcówki włośów. Fryzjerka nakładała pędzelkiem na poszczególne pasma rozjaśniacz  lub proszkową czerwoną farbę z kontrastem.  Każde z nich zostało owinięte szczelnie folią alumininiową. Farby pozostawiono na włosach na prawie 2 godziny. Tak długi czas oczekiwania był spowodowany ciemnym odcieniem włosów.

 
Farba została dokładnie spłukana a włosy osuszone. Po ich wyprostowaniu można było dokładniej przyjrzeć się ich kolorowi.  Rozjaśniacz dodał końcówkom ciepła, a modne różowe akcenty wprowadziły świeżość.  Teraz włosy należy intensywniej pielęgnować po wysuszającym rozjaśniaczu i agresywnej farbie kontrastowej, co akurat Ola opanowała do perfekcji. Od dawna kupuje masę produktów do pielęgnacji włosów. Jeśli chodzi o koszt fryzury to było to 40 zł.



by Dona




7 komentarzy:

  1. służy Ci takaa fryzura :) od razu zauważyłabym Cię w tłumie :) samam am różowe pasemko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyraźnie pisze post opisuje metamorfozę mojej koleżanki nie moją :)
      Czy tak ciężko przeczytać kilka zdań?

      Usuń
  2. Twoje końcówki wyglądają rewelacyjnie! Piękne masz oczy ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja koleżanka ma piękne włosy a te pasemka są świetna, sama mam zamiar zrobić sobie dwa zielone tonerem ale jakoś boję sie co z tego wyjdzie znając moje szczęscie :D

    OdpowiedzUsuń