czwartek, 23 sierpnia 2012

Must-have from H&M

Co jakiś czas postanowiłam prezentować Wam listę rzeczy must-have z sieciówek. Dzisiaj zacznę od H&M. Wybrałam ubrania, które świetnie wpisują się w jesienne trendy i w moje upodobania :)

koszula - 59.90 zł
Kołnierzyk to jeden z najmodniejszych detali

sweterek - 59.90 zł
Modny kolor plus ciekawa faktura

skórzane spodnie - 129.90 zł
Marzę o takich, ale jeszcze nie znalazłam idealnych.

szorty - 99.90 zł
supermodny kolor

sukienka - 99.90 zł
świetny krój i fajny, delikatny kolor

spódnica - 59.90
fantastyczny wzór

marynarka - 79.90 zł
mam już taką w kobaltowym kolorze, a teraz zachwyciła mnie musztarda

kołnierzyk - 79.90 zł
absolutny hit

botki - 149.90 zł
szarość, słupek, wężowa skóra - rewelacja
by Dona

6 komentarzy:

  1. szorty i aztecka spodniczka niesamoiwte .!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewwelacyjna sukienk rozowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. malinowy sweter i kołnierzyk są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faaaajna ta musztardowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń