środa, 22 sierpnia 2012

Moda na rower

W czerwcu mieliśmy Euro, niedawno skończyła się Olimpiada. Sport w tym roku stał się bardzo popularny. Mnie moda na sport ogarnęła prawie 4 lata temu. Od tamtej pory schudłam 20 kg i dzień bez treningu uważam za dzień stracony.  Tego lata codziennie biegam po kilka kilometrów, a kilkadziesiąt pokonuję rowerem. Razem z koleżanką przemierzamy fragmenty Bursztynowego Szlaku Greenways, który przebiega przez naszą miejscowość. Jest to trasa rowerowa przebiegająca przez Polskę, Słowację, Węgry śladem dawnego kupieckiego szlaku bursztynowego, którym transportowano bursztyn z Bałtyku nad Adriatyk. Trasa jest rewelacyjnie oznakowana, a co jakiś czas znajduje się drogowskaz z mapą. Taka wycieczka rowerowa to nie tylko odwiedzanie ciekawych zakątków, wdychanie świeżego powietrza (trasa prowadzi głównie w leśnych okolicach), ale i spalanie kalorii - ok. 600 kcal/h :)  Namawiam Was do tego wspaniałego sportu! Nawet na rowerze można zadawać szyku - zwłaszcza gdy po mieście poruszamy się damką o fajnym designie :)  Ja jednak wybieram górala i sportowy strój ( najczęściej H&M). To dla mnie najwygodniejsza opcja. A czy Wy znacie Bursztynowy Szlak Greenways albo spędzacie czas na rowerze zwiedzając okolice?




by Dona

2 komentarze:

  1. Ja w ten weekend też mam zamiar rowerowo pobuszować :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę udanych wycieczek i dobrej pogody :)

      Usuń