sobota, 11 sierpnia 2012

Duże naszyjniki


Duże naszyjniki nosimy już od wielu sezonów i nadal nie znudziły się projektantom. W jesiennych kolekcjach pojawiło się mnóstwo ciekawych modeli. Bardzo przypadły mi do gustu zaprojektowane przez Prabala Gurunga szerokie obroże, na których przysiadły duże owady, najprawdopodobniej żuki. Ja jestem ogromną fanką dużych naszyjników. Na ten sezon zamierzam zaopatrzyć się w kolejny model. Uwielbiam je nosić zarówno na ważne wyjścia jak i na codzień :)  A Wy?




I kilka propozycji sieciówek:

H&M - 129.90 zł

H&M - 59.90 zł

H&M - 39.90 zł


Reserved - 39.99 zł
 

Cubus - 49.90 zł
 

River Island - ok. 200 zł
 

Topshop - ok.  130 zł
 by Dona

9 komentarzy:

  1. te naszyjniki z H&Mu są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne naszyjniki :) uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko noszę jakąś biżuterię i sama nie wiem, czy udałoby mi się przekonać do takich dużych naszyjników. Może warto się przełamać i stać się posiadaczką takiego :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką naszyjników. Noszę je sporadycznie a jeśli to wybieram z dwóch typów - długich, wpadających w dekolt, lub kolie. Muszę przyznać, że propozycje kolii, które pokazałaś, są bardzo fajne :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak - szerokie obroże zdecydowanie są najlepsze. A poza tym to ostatnio jestem zakochana w moich wisiorach krzyżach i nie zamierzam ich póki co wymieniać na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie nosze za często naszyjników ale bardzo lubię takie duże-fajnie ożywiają zestawy :)kto wie może kiedyś się odważę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. heey cool style ;)
    would you like to follow each other?

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń