sobota, 4 sierpnia 2012

Beauty trends fall 2012

Dzisiaj przygotowałam dla Was listę makijażowych trendów na nadchodzący sezon jesień/zima.

Trendy w makijażu:

  1. ciemne usta + jasne oczy
2. jasne usta + ciemne oczy
3. soft make-up
4. Cienie do oczu: czerwony, pomarańczowy, biały, srebrny, kobaltowy, połączenie na powiece brązu, zieleni, fioletu i złota.


6. Szminki: czerwona, bordowa, pastelowa.
7. Eyeliner.

8. Mocne brwi.

9. Bezbarwny błyszczyk.
10. Lakiery do paznokci: bordowy, granatowy, metalik, beżowy.
11. Odwrócony frencz.
12. Frencz z czarną  lub czerwoną końcówką.
13. Różowy róż do policzków.
by Dona

11 komentarzy:

  1. wspaniałe makijaże, mnie najbardziej podobają się te, podkreślające naturalny kolor ust

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone szminki i eyeliner na oczach - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę czerwoną szminkę i już mi nic więcej nie potrzeba ;) Ja się dziś na blogu cała 'zaszminkowałam' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ogromną fanką czerwonych szminek!!!

      Usuń
  4. Ostatnio zauważyłam, że jesienno zimowe trendy coraz mniej się różnią od siebie z roku na rok. To co jedni pokazywali w zeszłym roku drudzy pokazują w tym. Nie mniej jednak stałe punkty w postaci czarnego linera bez mian :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubię mocne brwi;) mnie wystarczy podkreślone brwi i podkład i mogę zawojować świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię mocne brwi, zwłaszcza że naturalne mam szerokie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I dla mnie :) Od kilku lat używam tylko szminek.

      Usuń