środa, 11 lipca 2012

Zakupy :)

Wyprzedaże nadal trwają, więc postanowiłam odwiedzić kilka sklepów. Nie byłam nastawiona na kupno jakiś konkretnych rzeczy, ale przyznam, że po zakupach mogę skreślić kilka pozycji z mojej listy „must have” :) Udało mi się upolować kilka rzeczy z wyprzedaży, ale skusiłam się także na kilka rzeczy z nowych kolekcji.

Oto zakupione przeze mnie rzeczy. A co Wy upolowałyście na letnich wyprzedażach? Pozdrawiam :)

1. Bluzka, No name (wyprzedaż)
 2. Top, Tally Weijl (wyprzedaż)
3. Spódnica, Reserved
4. Kolczyki, H&M
 
5. Kolczyki, H&M
 6. Szorty, Tally Weijl (wyprzedaż)

By Aga

9 komentarzy:

  1. Spódnica i bluzka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszą bluzkę sama posiadam i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paniparasolka11 lipca 2012 18:14

    moje typy to bluzka z czarnym kołnierzykiem i asymetryczna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  4. asymetryczna mi sie bardzo podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. oddawaj te drugie kolczyki z H&M ! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica<3
    wszystko ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica z Reserved :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń