niedziela, 22 lipca 2012

Zakupy z ostatniego miesiąca

Przez ostatni miesiąc kupiłam sobie kilka nowych rzeczy, ale jakoś nie mogłam zebrać się by zrobić posty z pojedynczymi rzeczami tym bardziej, ze trwała jeszcze sesja. A robiąc ostatnio post o rzeczach kupionych na wyprzedażach (link: Zakupy :)) całkiem o nich zapomniałam ;P Dlatego teraz nadrabiam zaległości :))) Oto rzeczy, które kupiłam sobie przez ostatni czas :) :D
Pozdrawiam :)

 1. Bluzka z truskawką, Reserved 39,99 PLN



2.Niebieska torebka, Tally Weijl 49,99 PLN


3. Kwiatowe legginsy, H&M 39,90 PLN



4. Spódniczka, H&M 39,90 PLN


5. Legginsy, Reserved 39,99 PLN


By Aga

13 komentarzy:

  1. fajne te ostatnie leggisny:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy,super legginsy w kwiaty i torebka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. paniparasolka22 lipca 2012 22:02

    moje typy to oczywiście truskawkowy T-shirt, kwiatowe legginsy i ta słodka torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łupy z H&M sama bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej najbardziej to m mi sie koszulka z truskawką podoba;) chyba sobie taką kupię;)
    Zapraszam również do mnie :http://siostrzanyzaklad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fikuśna truskawa !! Legginsy też całkiem, całkiem :-) W krótkich spódniczkach nie chodzę latem, więc je zawsze omijam w sklepie.

    Reserved - kiedyś czyt.parę lat wstecz, byłam chodzącą reklamą tej firmy. Od głowy do stóp cała byłam wyreservedowana !! Później mam wrażenie firma poszła trochę w ilość a nie w jakość... ale nadal mam do niej sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatowe legginsy z H&M są fajne :) posiadam podobne, ale z Tally Weijl

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że zakupy udane :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    http://hapinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń