piątek, 20 lipca 2012

Yellow submarine


 
Kto kocha żółty? Ja!  Latem uwielbiam nosić neon, a jesienią musztardę. W tym roku uległam jednak pastelom i sporo pastelowożółtych rzeczy zagościło w mojej szafie. Projektanci lansowali w tym roku każdy odcień tego koloru: neonowy, słoneczny, pastelowy, czasami odrobina musztardy. Który z nich lubicie najbardziej?

Who loves yellow? Me!  I wear neon in the summer and mustard in autumn. But these year I fall in love with pastels and I bought many pastel yellow clothes. This year designers used every shade of yellow: neon, sunny, pastel and sometimes a litlle bit of mustard. Which of them do you like the most?

by Dona

5 komentarzy:

  1. Ja! Ja bardzo lubię żółty! Zresztą już od dawna jest jednym z moich ulubionych kolorów, bardzo optymistyczny iii.. rzucający się w oczy. :)
    Fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w żółtym kolorze mam tylko jedną rzecz - torebkę, którą noszę namiętnie co lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja szafa w 85% posiada czarne wnętrze :-) Powoli dodaję nowe farby...trochę bieli...moreli..., ALE żółtej jeszcze nie wlałam...Muszę spróbować !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żółty. Bardzo mnie pozytywnie nastraja :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń