poniedziałek, 23 lipca 2012

Torebki na łańcuszku


Torebki na łańcuchach - świat mody oszalał na ich punkcie kilka lat temu. Myślę, że 90% Was posiada taką w swojej kolekcji. Projektanci lansowali je również w tym roku. Najbardziej przypadła mi do gustu propozycja Dolce&Gabbana - torebki plecione z wikliny, ozdobione warzywnymi brelokami.
Taki typ torebki stał się moim ulubionym, jeśli chodzi o malutkie torebki. Ostatnio nie rozstaję się z niebieską pikowaną torebką :) A co Wy o nich sądzicie? Jak wyglądają Wasze torebki ?

by Dona

3 komentarze:

  1. I ja również posiadam, malutką, czarną z cekinami, Vintage;) Uwielbiam ją;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam, wolę torby w innym stylu, lub plecaki typu aztec :)
    świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli używam torebek na wyjścia, to jednak wybieram małe kopertówki. Nie mniej jednak te tu prezentują się całkiem ciekawie :-) W sumie mam chyba 4 torebki - ale za to mam kufer i torby kosmetyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń