wtorek, 10 lipca 2012

Strój na wesele

Ponieważ w weekend byłam na weselu to pod koniec tygodnia wybrałam się na zakupy. Cel był prosty - kupić nową sukienkę. W swojej szafie posiadam sukienki typowe na wesela, ale kompletnie nienadające się na upały, które obecnie nam doskwierają. Zatem wybrałam się na poszukiwania cienkiej i zwiewnej sukienki w sam raz na lato.

W prawdzie posiadam sukienki typowo na specjalne okazje, ale zazwyczaj nie nadają się one do zwykłych stylizacji. Więc ostatnio zaczęłam stosować się do zasady : "kupuj coś, co założysz więcej niż jeden raz, ale będzie się nadawać na szczególne okazje :)"

Z początku myślałam o czymś w kolorze miętowym albo o koronce, ale ciesze się, że nie wybrałam niż z tego, ponieważ na weselichu królowała właśnie mięta i koronki (przeważnie beżowe). Moim łupem padła różowa sukienka z H&M. Wykonana z cienkiego materiału z suwakiem (który nie jest imitacją i ułatwia zakładanie sukienki :D) Chodź sukienka na wieszaku nie wyglądała za specjalnie, to już w przymierzalni prezentowała się cudnie. A na weselu z temp.+30 sprawdziła się genialnie!

Do sukienki dobrałam dodatki z wyprzedaży, także z H&M. Poniżej znajdziecie fotki.

1. Sukienka H&M
2. Kolczyki H&M
3. Naszyjnik H&M

By Aga

1 komentarz:

  1. paniparasolka11 lipca 2012 01:20

    kocham biżuterię w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń