niedziela, 29 lipca 2012

Pomarańczowe lato ;)

Kolor pomarańczowy jest soczysty i pełen energii :) Na pewno rozświetli każdą "szarawą" i nudną stylizację nadając jej szczyptę "pikanterii" ;P Hitem jest łączenie pomarańczy z różem, ale pomarańcz fajnie wygląda także w towarzystwie błękitu, fioletu, czerwieni czy żółtego.

W sieciówkach mamy pełną gamę rzeczy i dodatków w oranżu. Dla bardziej odważnych sieciówki oferują sukienki, spódnice, a nawet żakiety w odcieniach soczystej pomarańczy :) Natomiast dla osób, które niekoniecznie widzą się w pomarańczowych ubraniach mamy do wyboru mnóstwo świetnych dodatków :

Mi osobiście najbardziej podobają się pomarańczowe dodatki :) Ale posiadam także pomarańczowo-różowy sweterek oraz żakiet :D A Wy macie coś w kolorze pomarańczy w swojej szafie?


Poniżej sporo fotek. Pozdrawiam :)










By Aga

8 komentarzy:

  1. pomarańczowy jest świetnym kolorem na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Łączenie pomarańcz+róż kojarzy mi się mocno z indyjskim klimatem :) A w swojej szafie posiadam dwie sztuki w takowym kolorze - oczywiście marki SH !

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka pomarańczowych rzeczy w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kolor ;) Nie pogardziłabym ani jedną rzeczą ,z tych które pokazałas ;) Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomarańczowo :D Świetne rzeczy :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba zestawienie, które Aga zrobiła. Świetny pomysł i dużo informacji z cenami. Bezbłędne :-) Dzięki :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio kupiłam sobie pomarańczową sukienkę na allegro bo bardzo mi się podoba ten kolor ;)

    U mnie recenzja różu i pudru brązującego Flormar ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się marzą buciki deezee !:) Świetne inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń