środa, 18 lipca 2012

Kupione w second - handzie

W poniedziałek razem z Agnieszką odwiedziłyśmy 3 lumpexy w Dęblinie. Udało mi się wyhaczyć kilka fajnych rzeczy dla siebie. Ostatnio zawsze w lumpexach znajduję to czego szukam. Tym razem była to długa, plisowana, bladożółta spódnica, o której marzyłam od początku sezonu :)

 pastelowo-żółta, plisowana, maxi spódnica - 10 zł

złota, cekinowa tunika (atmosphere) - 14 zl

męski T-shirt z rekinem - 2 zł


krótki top (H&M) - 1,50 zł

torebka - 1 zł
by Dona

23 komentarze:

  1. Ojjjjjjjjjjj.... uwielbiam takie spełnione życzenia!!! :D Spódnica miodzio!!! Uwielbiam pliski .... i sama byłam raz szczęściarą i znalazłam taką maxi w sh :D Ta na zdjęciu jest cudowna :) Chętnie bym Wam jeszcze podkradła to cekinowe cudo :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabijam za złote cekiny - już czekam na stylizację z nimi ;-)
    A co do SH to ja poluję na kurtkę, ale póki co nie ma takiej jaką sobie wymarzyłam !! Ponowne łowy w pt jak będzie dostawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, najlepszy łup za 1zł :D Nie chodzę do lumpka i widzę, że jednak trochę na tym tracę ;) Czekam na zestawy z nowościami!

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z małą czarną w tropikalnym wydaniu (; Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy z nowościami powinny pojawić się na początku przyszłego tygodnia

      Usuń
  5. torebka za 1 zł!:) fachowe oko znajdzie perełkę nawet w lumpie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zdobycze !!! aż oczy wychodzą z zazdrości hehe brawo :) spódnica maxi rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie!!! Taka torebka za złotówkę ? [!] :). Ależ Ci zazdroszczę łupów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ;o wszystkie rzeczy są zajebiste, ale koszulka z rekinem jakoś najbardziej mnie przyciąga. Myślę, że zawsze będzie mnie zaskakiwać to ci można znaleźć w lumpie : ) Dlaczego ludzie to oddają?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie stać ich by ciągle kupować nowe ciuchy, które szybko im się nudzą i je wyrzucają by zrobić miejsce na nowe.

      Usuń
  9. dziękuję :) mnie te Prady tez kręcą :P genialne znaleziska ! serio jestem pod wrażeniem !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy widzę i to w takich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka i spódnica genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie fajne rzeczy w tym waszym dęblińskim second-hand'zie :) u nas ciezko cos wygrzebac..

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. taka torebka za 1PLN, łał, zazdroszczę :)

    pozdrawiam i zapraszam, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cuda, torebka za złotówke jejku ! zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebeczka jest piękna :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krótki top i torebka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. max i błyszczący top <3
    sam też mam zamiar niebawem odwiedzić jedne z lumpów w moim mieście, czekam tylko na dostawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódnica :) też chciałabym upolować taką i to za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń