sobota, 21 lipca 2012

Karmel kontra beż w sieciówkach

W tym sezonie na wybiegach pojawił się zarówno karmel jak i beż. W sieciówkach także możemy znaleźć rzeczy w tych odcieniach. I chodź karmel zapewne bardziej kojarzy się z jesienią to w chłodniejsze dni lata na pewno sprawdzi się super w formie modnego dodatku lub np. na botkach ;) W sklepach bez problemu można upolować dodatki, a nawet sukienki w kolorze słodkiego karmelu :P Z poszukiwaniem rzeczy w odcieniu beżu oczywiście poszło mi dużo łatwiej, bo jest go pełno w sieciwkach, począwszy od bluzek, sukienek, po buty. Beże chodź z pozoru nudne na pewno fajnie sprawdzą się z modnymi w tym sezonie neonowymi kolorami (do których czasem ciężko dobrać pasujący kolor).

Poniżej troszkę ciuszków i dodatków w kolorze karmelu jak i beżu. Który kolor waszym zdaniem jest fajniejszy? Czy może oba wam się podobają? Osobiście posiadam karmelową marynarkę i kilka beżowych bluzek, ale chciała bym uzupełnić swoją "kolekcje" jeszcze o spódnice podobna do tej plisowanej z Top Shop (zaprezentowanej na zdjęciach poniżej) :))

Miłego oglądania. Pozdrawiam :) :D

1. Karmel





2. Beż


  




By Aga

7 komentarzy:

  1. Jednak nie ma to jak beż:)i mięta -uwielbiam te odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. paniparasolka21 lipca 2012 19:54

    torba i botki z AX Paris - cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. No Aga, wybrałaś takie zestawy, że JA wielbicielka CZERNI jestem ZA karmelowo - beżowym sieciówkowym lukrem !! Karmelowe botki i bluzka w grochy a beżowa koszula i kurtka !! Oooo !! To moje ulubienice :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oba kolory. Beż dzięki swojej neutralności można łączyć z bardzo wieloma kolorami. Ja jednak noszę go najczęściej na oczach, gdyż w ubraniach wyglądam za mdło :-) Natomiast Karmel zdecydowanie mi podchodzi i to jest kolor, który ostatnio widzę coraz częściej w sklepach. Uważam, że ze zgniłymi zieleniami będzie wyglądał cudownie :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kolory są świetne, ale do mnie bardziej pasują beże ;)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. beżowe i brązowe rzeczy są super :)

    OdpowiedzUsuń