poniedziałek, 23 lipca 2012

Bluzka z tygrysem :)

Byłam dziś chwile w mieście załatwić kilka spraw i czekając na autobus z nudów zaszłam do galerii. Przechadzałam się bez celu po kolejnych sklepach, bez zamiaru kupna czegokolwiek. Jednak w RESERVED moją uwagę przykuła bluzka z tygrysem :) :D Okazało się, że jest to ostatnia sztuka, której oczywiście jestem od kilku godzin właścicielką ;P

Bluzka wykonana jest z materiału ze złotą nitką i kosztowało nie drogo, bo tylko 39,99 PLN. Poniżej kilka fotek. Co o niej sądzicie??? Moim zdaniem jest świetna i na pewno nie będę żałować tego zakupu. Pozdrawiam :)




By Aga

16 komentarzy:

  1. Cudeńko! Przyznam, że zazdroszczę Ci zakupu ;)
    Mam nadzieje, że niedługo pojawi się w jakiejś waszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duze nadruki sa super, jednak mimo ze podobaja mi sie strasznie, nigdy nie moge przekonac sie ktory bedzie dla mnie odpowiedni ;)

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. paniparasolka24 lipca 2012 11:39

    genialna!!! też chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcie kotka :-)Poza tym fajny krój i kolor :-)
    Powtórzę pytanie, które napisałam w odpowiedzi pod matowymi pigmentami: która z waszego duetu koresponduje ze mną na blogu? :-)

    Pozdrawiam

    Black Cat(Kate)

    OdpowiedzUsuń
  5. maxi są piekne!
    dziękuję za komentarz ;)
    może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka cudna "wild" bluzka ;)
    Zapraszam do mnie na konkursik i do obserwowania bloga ;) na pewno odwdzięczę się tym samym ;)
    Konkurs: http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jest przepiękna .! Mega mi się podoba .! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fantastyczna! :) Czekam na notkę z nią w roli głównej ;).
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie się cudownie komponować do jakiejś stonowanej spódnicy, chociażby klasycznej czarnej!
    zapraszam do mnie
    www.ellsolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. będąć w reserved też zwróciłam na nią uwagę, bo jest naprawdę przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń