piątek, 29 czerwca 2012

Spiczaste buty w sklepach

Spiczastych butów w tym sezonie niczym grzybów po deszczu ;) hihi Płaskie, koturny, szpilki, balerinki, czarne, błyszczące, z ćwiekami czy kolorowe, po prostu do wyboru do koloru, kto co woli :-D

W sieciówkach mamy pełną gamę butów z tzw. "czubem". Najmodniejszym i chyba najbardziej pożądanym wzorem (najszybciej znikającym) są szpilki w kolorze: neonowy żółty oraz mięta.

Ja oczywiście, tak jak i większość, zakochałam się w butach w odcieniu neonowy żółty (które można znaleźć niemal w każdej większej sieciówce). Równie mocno podobają mi się buty w deseń z ćwiekami z deezee.pl :) A wam, które buciki z czubem przypadły najbardziej do gustu? A może macie jakieś swoje ulubione?

Poniżej troszkę spiczastych butów by nacieszyć oko :)







By Aga

3 komentarze:

  1. do szpica preferuję na razie szpilki, do płaskich się jeszcze nie przekonałam
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie sa przecudne, ale najbardziej urzekaja mnie te z kolorowymi czubkami :)

    pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń