czwartek, 7 czerwca 2012

Kupione w lumpexie

Jestem ogromną fanką second handów!!! Niestety w tym roku tylko 2 razy udało mi się wybrać na szmaty. Pierwszym razem kupiłam tylko 1 T-shirt; drugim razem trafiłam na lumpexową wyprzedaż. Gdy weszłam do sklepu na wieszakach zostało już bardzo niewiele rzeczy , jednak mimi to wyszperałam ubrania, które od jakiegoś czasu planowałam kupić. Za wszystko zapłaciłam kilkanaście złotych, a w sieciówkach wydałabym kilkadziesiąt razy więcej. To jest jeden z powodów, które sprawiły, że pokochałam lumpexy. Drugi to fakt, że można tam znaleźć ciekawe i oryginalne rzeczy. A oto co kupiłam ostatnio:

gradientowo-szary T-shirt z kieszonką (GAP) - 13 zł

czarna kurtka z fakturą gadziej skóry - 5 zł

jasnoróżowa dzianinowa bluzka - 3 zł

szary, dwurzędowy płaszcz - 5 zł
posted by Dona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz