niedziela, 17 czerwca 2012

Genialne bluzy

Ostatnio przeglądając prasę kobiecą natrafiłam na adres sklepu internetowego Aloha From DeerZaciekawiona prasową notką weszłam na ich stronę i się zakochałam. Sklep oferuje bluzy z bardzo ciekawymi nadrukami: reprodukcje Rubensa i Boscha, galaktyki, motyw kwiatowy i mój ulubiony pobombowy grzyb. Koszt bluzy to ok. 180 zł. Gdy przeglądałam stronę sklepu wszystkie były niestety już wysprzedane, widać artykuł z gazety zrobił mocną reklamę. Mam nadzieję, że szybko pojawi ponowna możliwość zakupu :)


 
by Dona

5 komentarzy:

  1. prześliczne, takie nietypowe świetny blog będę obserwować, mogę liczyć na rewanż ? pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś aż tak bardzo zdesperowana, ze reklamujesz się na pudelek.pl?
    Naprawdę szkoda mi takich ludzi. Nawet nie masz niczego do reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś aż tak bardzo zdesperowana, ze reklamujesz się na pudelek.pl?
    Naprawdę szkoda mi takich ludzi. Nawet nie masz niczego do reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ba genialne studentki będą uczyć dzieci w szkołach i rujnować wszystkim życie. Na dodatek lubią wampiry, świat się wali, mózg się pali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bluzy! Motyw kosmosu już mi się trochę przejdał, ale na pewno nie pogardziłabym bluzą z reprodukcją Rubensa :))

    OdpowiedzUsuń