czwartek, 5 kwietnia 2012

Wzorzysta sukienka

Kilka lat temu weszłam do sklepu z zamiarem kupienia białej, gładkiej sukienki, a wyszłam z beżową w graficzne wzory. Przyczynił się do tego brak owej białej sukienki jak i spora przecena :) Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że będzie to moja ulubiona letnia sukienka. Noszę ją już 7 rok i nadal jestem nią zachwycona.  Idealna na upał, bardzo przewiewna, pasuje nie tylko na plażę. Zawsze zakładam do nie buty w naturalnych kolorach: plecione koturny lub sandały na koturnach. Nie zapominam też o biżuterii; zwykle były to długie naszyjniki, które w tym roku zamienię na metalową obrożę.



Outfit:
sukienka- Tally weijl, 129,90
niebieski naszyjnik- no name, 10 zł
niebiesko-srebrny naszyjnik- no name, 18 zl
czarne korale- dodatek do gazety
złota bransoletka- dodatek do gazety
buty- no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz