sobota, 14 kwietnia 2012

Sesja z muszelkami


Kilka lat temu chodząc po wyprzedażach upolowałam drewniane kolczyki muszelki. Skusiła mnie ich niska cena (4,99 zł) i fakt, że są to klipsy ( jeszcze nie przekłułam uszu).  Rok temu użyłam ich, stylizując przesympatyczną Dianę do sesji zdjęciowej. Niektórym może się wydawać, że taka biżuteria pasuje tylko do plażowych stylizacji; ja poddałam się eklektyzmowi i uzupełniłam muszelkami tunikę z nadrukiem w klimacie lat 70-tych. Przedstawiam Wam dziś kilka zdjęć z tej sesji.


Outfit:
tunika- no name, własność modelki
kolczyki- Reserved, 19.90 zł
pierścionek- H&M, 19.90 zł
sztuczne rzęsy- Inglot, 34.90 zł

2 komentarze:

  1. świetne to pierwsze zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń