sobota, 14 kwietnia 2012

Czwartkowe zakupy

Po świętach udałam się na zakupy i zdążyłam się załapać na środkowosezonowe wyprzedaże. Kupiłam trencz w panterkę, o którym marzyłam od dawna. Już go noszę :) Świetnie wygląda z balerinami i kapeluszem w męskim stylu. W Cubusie udało mi się upolować za grosze oversajzowy sweter, jeszcze z zimowej kolekcji. Ma odcień brudnej bieli i jest kilka rozmiarów za duży - polowałam na taki od kilku miesięcy, bo mam ochotą przerobić go według własnej inwencji. Myślę, że efekty pokażę już niedługo :)  W H&M zamierzałam kupić skórzane spodnie, niestety nie było mojego rozmiary. Na pocieszenie kupiłam sobie szorty w odcieniu pudrowego różu i brązową torebkę-teczkę.

sweter - Cubus, 24.90 zł

trencz- Tally weijl, 79.90 zł

torebka - H&M, 79.90 zl
posted by Aldona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz